Veelgestelde vragen

  1. Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging?
  2. Wat zijn de retourvoorwaarden?
  3. Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb nog annuleren?
  4. Hoe lang heeft uw product garantie?
  5. Wanneer krijg ik mijn geld terug na retourneren?
  6. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  7. Kunt u retouren ook zelf afleveren?
  8. Op welke manieren kunt u bij ons betalen?
  9. Hoe kan het zijn dat deze producten zo laag geprijsd zijn?
  10. Kunt u ook andere weegschalen bestellen?
  11. Ontvangt u een bevestiging van uw bestelling?
  12. Kunt u uw bestelling volgen?
  13. Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
  14. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
  15. Kan ik mijn aankoop op een ander adres laten bezorgen?
  16. Zijn alle producten geijkt?

1. Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging?

Nee, dit is niet mogelijk.

2. Wat zijn de retourvoorwaarden?

U kunt tot 14 dagen na ontvangst door uzelf of derden uw product retourneren. Mitst het product tijdig geretourneerd is, geen gebruikssporen of schade heeft en alle meegeleverde producten en verpakkingen mee gestuurd worden, zal het bedrag teruggestort worden.
Indien uw aankoop niet binnen 14 dagen na ontvangst gefourneerd wordt, zal het recht van retour niet meer van kracht zijn.
Indien u uw aankoop beschadigt, gebruikt en/of onvolledig retour stuurt, zullen de kosten voor het repareren van de aankoopprijs afgehaald worden. Hierbij gaan wij er van uit dat de schade is ontstaan doordat u meer heeft gedaan met het product dan nodig is om te beoordelen of u het wil houden en om de belangrijkste kenmerken te controleren.

3. Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel weer binnen 14 dagen terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

4. Hoe lang heeft uw product garantie?

Na aankoop heeft u een garantietermijn van 1 jaar. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.

5. Wanneer krijg ik mijn geld terug na retourneren?

In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult je geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

6. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij het verzenden na aankoop zijn geen verzendkosten gemoeid. Mocht u echter binnen 14 dagen uw product retour willen sturen, zult u zelf de retourkosten moeten voldoen.

7. Kunt u retouren ook zelf afleveren?

Nee dat is niet mogelijk.

8. Op welke manieren kunt u bij ons betalen?

Het is via onze webshop enkel mogelijk om vooraf te betalen. Wij gebruiken daarvoor PayPal. Wij brengen hier geen extra kosten voor in rekening. Wilt u een grote bestelling plaatsen en heeft u op dit moment niet de mogelijkheid om het in een keer te betalen? Neem dan contact met ons op om eventuele alternatieven te bespreken.

9. Hoe kan het zijn dat deze producten zo laag geprijsd zijn?

Doordat er jarenlang een netwerk is opgebouwd met producten hebben wij de mogelijkheid om producten rechtstreeks vanuit de fabriek bij u te leveren.

10. Kunt u ook andere weegschalen bestellen?

Naast de weegschalen die wij aanbieden op de website zijn er nog andere modellen en merken die wij kunnen leveren. U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen om navraag te doen naar andere modellen van Digi, Ishida en Aclas.

11. Ontvangt u een bevestiging van uw bestelling?

Ja, zodra u een account heeft aangemaakt en een bestelling heeft geplaatst zult u een bevestigingsmail ontvangen.

12. Kunt u uw bestelling volgen?

Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order is gepakt door ons verzendhuis ontvang je namelijk een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

13. Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen op onze site zijn exclusief btw. Dit betekent dus dat wanneer u af moet rekenen het bedrag hoger uitvalt wegens het btw tarief van 21%.

14. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Bestellingen worden binnen 24 uur verstuurd. Normaliter zou dit betekenen dat de bestelling binnen 48 uur geleverd moet worden. Na verzending ontvangt u van ons een code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Maar schroom niet contact op te nemen indien een bestelling lang op zich laat wachten. Wij helpen u in dat geval uiteraard graag.

15. Kan ik mijn aankoop op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren. Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

16. Zijn alle producten geijkt?

Onze producten voldoen standaard aan de in Europa geldende ijk-normen. Zij zijn dan ook voorzien van een ijk-certificering, te herkennen aan het groene M logo op al onze producten.

 
 
 
 
Share |